Kart

 

شرایط و راهنما

 

برای استفاده‌ بهتر از «تابلوی املاک دزفول» مطالعهٔ بخش‌های زیر مفید است. برای مشاهدهٔ هر بخش، روی آن کلیک کنید:

  1. شرایط ثبت آگهی بر روی "تابلوی املاک دزفول" 
  2. شرایط مشاهده و استفاده از آگهی‌ها  
  3. راهنمای خرید امن  
  4. امکانات ویژه برای آگهی‌ها 
  5. پرسش‌های متداول 

 

1- شرایط ثبت آگهی

آگهی‌دهندگان با نصب آگهی خود بر روی "تابلوی املاک دزفول" تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شود نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای ۱۸ سال هستند. در نظر داشته باشید، به منظور تسهیل و تسریع فرآیند تأیید و انتشار آگهی‌ها، "تابلوی املاک دزفول" ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به‌طور جزئی تغییر دهد.

  • مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه
  • ناقض حریم شخصی افراد
  • آگهی‌های فروشی بدون تصویر در بخش‌های نظیر «فروش املاک مسکونی»
  • استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: خریدار، فروش، ویژه، رُند، مفت، ارزان، نو، زیرِ قیمت، استثنائی، حراج و موارد مشابه
  • درج قیمت در عنوان آگهی
  • هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدماتی که مخاطب آنها کودکان نیست.
  • استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای آگهی‌های فارسی
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد
  • معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با "تابلوی املاک دزفول" را دارند
  • درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز
  • ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد
  • وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی
  • هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و "تابلوی املاک دزفول" در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

 

2-شرایط مشاهده و استفاده از آگهی‌ها

هرگونه استفاده از "تابلوی املاک دزفول" به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. "تابلوی املاک دزفول" هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهی‌های منتشرشدۀ‌ٔ "تابلوی املاک دزفول" استفاده می‌کنند.

  • تلاش "تابلوی املاک دزفول"، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
  • مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهدهٔ شماست و "تابلوی املاک دزفول" هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
  • "تابلوی املاک دزفول" هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ "تابلوی املاک دزفول" در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین "تابلوی املاک دزفول"، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج‌شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج‌شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
  • مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به "تابلوی املاک دزفول" ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.
  • "تابلوی املاک دزفول" مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجادشده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
  • مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به "تابلوی املاک دزفول" که به واسطه‌ٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و "تابلوی املاک دزفول" مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.
  • آگهی‌های "تابلوی املاک دزفول" با هزینۀ گردانندگان سایت، جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از "تابلوی املاک دزفول" حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به "تابلوی املاک دزفول" را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
  • قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.

شرایط استفاده از امکانات ارتباطی

"تابلوی املاک دزفول" برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات ارائه می‌کند. صحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به آگهی خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست. "تابلوی املاک دزفول" برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، براساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌کند. لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیط‌های ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی "تابلوی املاک دزفول" صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و "تابلوی املاک دزفول" برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد.

 

 

3- امن، خرید کنید.

بیشتر احتیاط کنید وقتی…

  • قیمت و شرایط ارائه‌شده بیش‌ازحد عالی به نظر می‌رسد.
  • فروشنده یا خریداری که بی‌دلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد.
  • می‌خواهید مبلغ قابل‌توجهی به کسی که نمی‌شناسید، بپردازید. سعی کنید در محلی امن مانند پایگاه‌های پلیس یا شعب بانک‌ها قرار بگذارید.

به خاطر داشته باشید:

  • در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا، هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنیم.
  • بهتر است نقدی معامله کنید. چک و سفته ممکن است نقد نشوند.
  • در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بسته‌بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
  • بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوط از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.

 

 

4- امکانات ویژه برای آگهی‌ها

درج آگهی در تمامی دسته‌بندی‌های "تابلوی املاک دزفول"، ارزان است و البته شما می‌توانید با انتخاب هر یک از مواردی که در ادامه ذکر شده‌اند، سریع‌تر و بهتر مخاطبان آگهی‌های خود را پیدا کنید.

  • آگهی‌های ویژه
         
    در حال حاضر با پرداخت مبلغ ناچیزی تومان قادر خواهید بود تا آگهی خود را به مدت ۳۰ روز در حالت «ویژه» قرار دهید. در مدت این ۳۰ روز آگهی شما با افزوده‌شدن دکمۀ ویژه در کنار آن، ظاهری متمایز از دیگر آگهی‌ها پیدا خواهد کرد. 
  • نردبان
         
    شما با استفاده از «نردبان» می‌توانید آگهی خود را که مدت زمانی از انتشارش گذشته، مجدداً به ابتدای فهرست آگهی‌ها در دسته‌بندی و شهر خاص خود باز گردانید. این آگهی تا زمان دریافت آگهی‌های تازه‌تر در ابتدای فهرست باقی می‌ماند. هزینه‌ٔ هر بار استفاده از  نردبان ناچیز است.
  • لینک وب‌سایت
         
    شما می‌توانید لینک وب‌سایت کسب و کار خود را در قسمت «ویرایش» وارد کنید تا به صورت کلیک‌شدنی در کنار اطلاعات آگهی منتشر گردد.
  • تمدید
        
    با استفاده از این ویژگی، آگهی شما پیش از اینکه منقضی شود، تمدید می‌گردد و برای یک ماه دیگر روی "تابلوی املاک دزفول" باقی خواهد ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحهٔ «ارتقاء آگهی» مراجعه کنید.

 

 

5- پرسش‌های متداول

چگونه آگهی خود را روی "تابلوی املاک دزفول" قرار دهم؟

وب‌سایت:
تنها کافیست روی «+ درج آگهی جدید» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید؛ پس از انتخاب شهر و مجموعۀ موردنظرتان، اطلاعات آگهی را کامل کنید. پس از خواندن «شرایط استفاده»، بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید.
اندکی بعد پستچی "تابلوی املاک دزفول" نامه‌ای را به آدرس ایمیلی که در متن آگهی خود قرار داده‌اید ارسال خواهد کرد که در آن لینک «مدیریت آگهی» و امکان برداشتن آگهی موردنظر از "تابلوی املاک دزفول" در اختیار شما قرار داده شده است.

چگونه خرید و فروشی مطمئن‌تر انجام دهم؟

"تابلوی املاک دزفول" همانند نیازمندی‌های روزنامه‌ای، از هویت آگهی‌دهندگان ناآگاه است. پیشنهاد ما به شما این است که اکیداً پیش از دریافت کالا، مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید. بهترین و امن‌ترین پیشنهاد ما برای انجام معامله، قرار گذاشتن در شعب بانک‌ها و انتقال پول پس از دریافت کالا در شعبه است. لطفاً راهنمای خرید امن "تابلوی املاک دزفول" را نیز مطالعه کنید.

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

پس از تأیید آگهی، برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود. تنها کافی است لینکی که در آن ایمیل آمده است را نگهدارید و از طریق آن هر زمان که خواستید آگهی را از روی "تابلوی املاک دزفول" بکَنید.

ایمیل تأیید آگهی را پاک کرده‌ام. حالا چگونه آگهی را حذف کنم؟

وب‌سایت
شما می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ «تابلوی آگهی‌های من» در وب‌سایت "تابلوی املاک دزفول"، آگهی‌های خود را مدیریت نمایید.

چرا گاهی اوقات تأیید آگهیها طولانی میشود؟

بررسی آگهیها یک فرآیند انسانی است و برای حفظ کیفیت "تابلوی املاک دزفول" باید با دقت انجام شود. بازبینیها توسط ناظران در ساعات و روزهای کاری انجام میگیرد؛ کمی تأمل کنید.

چرا آگهیهای فروش‌رفته یا خریداری‌شده در "تابلوی املاک دزفول" مشخص نیست؟

فرد آگهیدهنده باید آگهی‎ خود را پس از انجام معامله حذف کند. سایت "تابلوی املاک دزفول"، همانند تابلوئی است که فقط آگهیها بر روی آن چسبانده و از آن کنده می‌شوند!

برای ویرایش آگهی منتشرشده چه کار باید کرد؟

از طریق صفحهٔ «مدیریت آگهی»، می‌توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

چرا آگهیهای شهر ما به‌روزرسانی نمیشوند؟

آگهیها به ترتیب ارسال شدن در فهرست بررسی ناظران قرار میگیرند و به همان ترتیب بازبینی میشوند.

مرتباً با پیام «آگهی تکراری است» مواجه میشوم، چه کاری باید انجام دهم؟

باید آگهی مشابه قبلی‌تان را از طریق لینکی که در ایمیل تأییدی برای شما فرستاده شده است حذف کنید و پس از گذشت ۲۴ ساعت، مجدداً آگهی خود را ارسال نمایید.

چگونه می‌توانم از "تابلوی املاک دزفول" حمایت کنم؟

بهترین حمایت شما، ترویج "تابلوی املاک دزفول" است. پس "تابلوی املاک دزفول" را به دوستان خود معرفی کنید!